Під час засідання громадської ради при управлінні транспорту ЛМР говорили про те, коли і де у Львові можуть з’явитися підземні паркінги.
Як повідомив Олег Партика, в.о. керівника управління транспорту ЛМР, найреалістичнішими зараз виглядають плани будівництва паркінгів біля університету імені Франка та на площі Петрушевича.
Павло Сирватка, керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП «Лвьвівавтодор», додав, що обидва паркінги будуть підземними. Попередньо планують, що паркінг біля університету матиме 400 місць, а на площі Петрушевича – орієнтовно 200-250 місць (залежно від кількості рівнів).
Окрім того, розглядають можливість будівництва підземного паркінгу і на оновленій площі Двірцевій перед вокзалом, а також наземного багаторівневого на території позаду готелю «Жорж», що на площі Міцкевича.
Зараз Львівська міська рада займається оформленням документів інвестиційного проекту, які необхідні для оголошення конкурсу з пошуку інвестора. Переможець майбутнього конкурсу робитиме проект паркінгу та будуватиме його, відповідно до поставлених містом вимог.
«Щодо паркінгів біля університету і на площі Петрушевича, то конкурс може бути оголошений на початку 2018-го року. Це оптимістичний прогноз», – зазначив у коментарі для Tvoemisto.tv Павло Сирватка і додав, що за таких умов безпосереднє будівництво могло б розпочатися у 2019-му.
За його словами, вже визначені приблизні розміри паркінгів. Біля університету він буде між будівлею вишу, парком та вулицею Січових Стрільців і Листопадового Чину (не заходячи на ці вулиці та не зачіпаючи парк). Замовником робіт тут буде ЛКП «Зелений Львів».
Під час облаштування паркінгу на Петрушевича намагатимуться максимально використати простір під всією площею, включно зі смугами руху, які є зараз. Облаштування паркінгу на площі Двірцевій залежатиме від побажань інвестора і міста.
Водночас, на всіх трьох локаціях треба буде оновити благоустрій, створити громадські простори, висадити дерева, ліквідувати вуличне паркування навколо паркінгів, облаштувати нові тротуари та смуги руху для проїзду транзитного та спеціального транспорту (наприклад, пожежних автомобілів) та авто мешканців.
«На усіх територіях спочатку треба буде провести транспортне моделювання, аби зрозуміти, яка конфігурація в’їздів та виїздів створюватиме найменше дискомфорту для решти міста», – додав Павло Сирватка.