Мене як українця, звісно, тішить україномовне меню McDonalds.
Проте, я мрію не про американську мережу швидкої їжі з україномовним меню, а про конкурентну українську мережу швидкої їжі!
Для цього є приклад в Канаді – мережа Tim Hortons.
Коли на заправці в Канаді, я побачив дві мережі швидкої їжі, де стояла черга людей до Tim Нortons і одна людина в Мcdonalds, я зрозумів, що таке щоденний канадський патріотизм.
Отож, історія цієї мережі тісно пов‘язана з долею зірки канадського хокею Тіма Хортона й розпочалася в 60-роках. Нині вона нараховує біля 5 тисяч ресторанів у 14 країнах світу!
(Раджу спеціально й детальніше прочитати про цю цікаву й пізнавальну історію канадського успіху).
Нині це один із брендів країни, який є складовою канадської національної ідентичності.
Саме тому, ми мусимо прагнути національних історій успіху, а не лише україномовних версій іноземних!
П.С. Я думаю, що Ви не сумніваєтеся в тому, що я вистояв чергу на канадській заправці в Tim Hortons і випив смачну каву з тістечком, бо є свідомим прихильником підходу –
“сам до свого по своє” й тому, що
Україна й Канада – навіки разом.

Блог Миколи Томенка