Сайт Президента України за 19 квітня поінформував про реальний стан справ у нинішній владній ієрархії держави. Зеленський вітав народ із Великоднем і відпочивав з родиною, бо він теж людина. Єрмак, за дорученням Президента, керував країною.Отож, маємо такі офіційні повідомлення: «Андрій Єрмак проконтролював перебіг локалізації лісних пожеж на Житомирщині»; «Керівник Офісу Президента обговорив з головами ОДА дотримання карантину під час святкування Великодня, а також питання закриття ринків»; «За дорученням Президента України Андрій Єрмак провів нараду щодо локалізації пожеж і забезпечення виконання вимог карантину під час святкування Великодня».
У текстів всіх трьох повідомлень на офіційній сторінці Президента України йдеться про доручення Президента здійснювати керівництво Міністрами, керівниками ОДА та іншими посадовими особами держави. Цікаво, що у матеріалі про селекторну нараду з Єрмака з головами обласних державних адміністрацій йдеться як про звичайну практику управління, навіть без посилання на доручення Президента! Нагадаю, вимоги і приписи Конституції та Законів України. Стаття 106 Конституції України: «Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам». За природою Офіс Президента є звичайним консультативним, дорадчим і допоміжним органом, що випливає із п.28 цієї статті 106 Конституції Президент України: «створює у межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України, для здійснення своїх повноважень консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби».
В Україні, щоправда, вже були приклади, коли Президенти частково або певний термін працювали на «посадах президентів в адміністраціях своїх керівників». Йдеться про Кучму в часи головування Адміністрацією Табачником і про Ющенка в часи Балоги. Але порівняти професійний рівень президентів Кучми і Ющенка із професійним рівнем президента Зеленського – означає образити поняття Президент України! Таким чином, констатуємо неконституційність і незаконність так званих доручень Президента на здійснення повноважень Президента іншим посадовим особам, тим більше керівнику Офісу Президента, який є консультативним, дорадчим і допоміжним органом, а не самостійним інститутом влади. За умов збереження практики, «керівництва країною через доручення офісу президента», може сформуватися усталена думка в країні та закордоном про недієздатність Зеленського як Президента України з усіма політичними та правовими наслідками.