25 травня, у Дрогобичі спеціальна конкурсна комісія вперше обрала туристичний логотип міста, повідомив директор КП «Туристично-інформаційний центр Дрогобича» Ігор Чава.
«Дрогобич отримав вперше у своїй історії логотип. Сьогодні конкурсна комісія обрала туристичне лого нашого міста. Весь склад суддів одноголосно обрав роботу Олега Білого, з чим ми його вітаємо! Робота Олега дуже крута. У своїй презентації він розкрив, як лого може “жити” у місті, як з його допомогою Дрогобич стане більш впізнаваний», – написав Ігор Чава на своїй сторінці в мережі Facebook.
Усього в конкурсі взяло участь 14 робіт різних дизайнерів.
Як розповів Олег Білий, основний логотип – це стилізована літера «Д», в якій зашифровано форму топки солі, смайлик (позитивні емоції) та капелюх випускника університету, що символізує освіту і науку, передає Zaxid.net. Також логотип має кілька модифікацій, які можна змінювати залежно від смислового навантаження.
На початку квітня для міста обрали слоган «Дрогобич – у ньому вся сіль!»