Смт Славське, що у Сколівському районі, першим із селищ Львівщини матиме свій туристичний бренд. Його використовуватимуть з інформаційно-промоційною метою.
Про це у коментарі кореспонденту «Вголосу» розповіла представниця ГО «Сила Карпат» Ольга Безушко.
За її словами, бренд розробили у межах проекту Brandville. Проект реалізовують по всій Україні для розробки брендів українських сіл для найбільш активних громад.
«Ми подали заявку на конкурс та перемогли. Двоє реалізаторів три дні вивчали у Славському його історію, туристичні локації та думку мешканців про майбутнє селища, – розповіла Ольга Безушко. – У Києві вони сформували логотип, який презентували цими вихідними».
Вона зазначила, що логотип базується на історичному значку, який за легендами мольфари викарбовували на дверях будинків, і таким чином залучали до своєї діяльності громаду.
«Це коло, всередині якого знаходиться квітка з 4 пелюстками, що символізує 4 цікаві та яскраві сезони для туристів у наших Карпатах, – додала представник ГО «Сила Карпат». – Плануємо цей бренд запатентувати та в більшості використовувати у сфері туризму, зокрема рекреаційного. Ознаковувати місцеву продукцію: мед, карпатські трави, а також готелі. Плануємо також напрацювати і брошури та маркувальні карти з логотипом».