17 жовтня, у Львові відбулась презентація редизайну промоційного логотипу та збагаченого бренд-буку міста.
Про це повідомляє кореспондент сайту 032.ua із посиланням на прес-службу Львівської міської ради.
Хто працював над редизайном?
Над новими піктограмами працював автор попереднього логотипу Львова – дизайнер Юрій Крукевич. Промоційне лого міста складається із зображення п’яти кольорових веж: дзвіниця Вірменського собору, вежа Корнякта, міська Ратуша, вежа Латинської катедри, дзвіниця монастиря Бернардинів, які символізують багату архітектурну спадщину міста, різноманітність культур, національностей, конфесій, які існували в місті від часу його заснування та напису «Львів відкритий для світу».
На фото – порівняння логотипу до і після редизайну:
Динамічність об’єктів
За словами дизайнера, оскільки логотип доволі впізнаваний, хотіли, щоб не було дуже великого розриву між тим, що було і тим, що стало. Основна ідея — дати можливість вежам ожити, щоб була можливість їх динамічно використувати, змінювати місцями, рухати по вертикалі, так, ніби ми ходимо по місту і бачимо їх у різних ракурсах.
«Система передбачає певну модульність, через те довелося зробити вежі рівнішими, але дахи залишилися такими, як були. До цих веж з’явилися додаткові піктограми, які відображають події, які відбуваються в місті — це транспорт, музика, набір різдвяних, кавових та інших тематичних піктограм, які можна додавати у простір між зміщеними вежами», – пояснив Юрій Крукевич.
Де будуть використовувати лого й піктограми?
Зображення матимуть широкий спектр використання — від «сухого» інформування на туристичних сайтах, мапах, брошурах до створення листівок та іншої маркетингової продукції, що викликає емоції.
Нові піктограми та промоція міста
У дизайнера вже є ідея створити впізнавані львівські будинки у такому ж стилі, як і вежі, і використовувати їх як додаткові піктограми.
За словами представників міста, таким чином хочуть брендувати громадський транспорт, якщо там немає комерційної реклами; для соціальної реклами хочуть зробити типову рамку з такими піктограмами, щоб вона була впізнавана як соціальна реклама, також піктограми збираються використовувати на інформаційному (туристичному) сайті, для бренду квитків у транспорті, кави тощо.