Львівські маршрутки по-новому

9 Червня 2018 13:15

У Львові пропонують реалізувати пілотний проект для громадського транспортуміського та приміського сполучення. Відповідна петиція зареєстрована громадянином Чернишовим Павлом Сергійовичем на сайті Єдиної системи місцевих петицій, пише Форпост.

Новизною проекту є відсутність загальних місць для сидіння окрім одного і більше місць, враховуючи місце сидіння для водія та місця для соціально-захищеної групи населення (кондуктор – якщо передбачено, для пасажирів з дітьми та інвалідів).

Автор вважає, що завдяки відсутності загальних місць для сидіння, транспортний засіб має можливість збільшити кількість пасажирів на відповідний відсоток відсутності крісел для сидіння. Збільшення кількості перевезених осіб автоматично дозволить збільшити відсоток прибутку та задовольнить потреби пасажирів.

Виробник першочергово залишає за собою право на розробку, виготовлення моделі поручнів для тримання, або скористатися відповідною розробкою від фізичної або юридичної особи з правом захисту інтелектуальної власності, щодо даної моделі поручню.

“Даний вид громадського транспорту з відсутністю загальних місць, для сидіння може додатково й паралельно, а також окремим маршрутом здійснювати перевезення пасажирів, надаючи конкурентно – спроможне право користування громадським транспортом.

Інтервал, екологія – зміниться частково, або цілком інтервал руху, в залежності від маршруту, що дозволить розвантажити (завдяки збільшення кількості перевезених пасажирів на один рейс) у часи пік дорожній рух, та зменшити викид вихлопних газів, покращуючи екологію місцевості.

Безпосередньо на відповідній частині даного виду громадського транспорту, має бути зазначено відсутність загальних місць (інформування) для сидіння, для орієнтованості пасажирів – логотип, ілюстрація.

Перевагою також виступає зменшення кількості пасажирів, які користуються звичайним громадським транспортом, який має відповідну кількість загальних місць для сидіння, які змушені їхати стоячи та додатково користуватись відповідними засобами (поручень), при цьому маючи можливість користуватись місцем для сидіння, сплативши відповідну вартість квитка у вартість якого входить така можливість, таким чином не кожен користувач має можливість їхати сидячи, користуючись на це правом.
Це дозволить збільшити можливість у користуванні звичайним громадським транспортом, який має загальну кількість місць для сидіння, їхати сидячи користуючись максимальною комфортністю, яка врахована у вартість квитка на проїзд на даному засобі громадського транспорту, що має відповідну кількість місць для сидіння загального користування.

Держава додатково стане отримувати податки (міський бюджет громади ),так як збільшиться додатково паралельний транспорт; додаткові робочі місця водія, обслуговуючого персоналу тощо.

Збільшується асортимент громадського транспорту, що розширює право споживача на ринку громадського транспорту, що виступає законно та конкурентно здатним і для захисту прав споживача (самостійне обрання пасажиром виду транспорту курсування).
Міжнародне застосування. Інтелектуальна власність.

Наведений вище вид громадського транспорту, що має відсутність загальних місць для сидіння (на підставі даного твору), може застосовуватись та використовуватись відповідно до конституційних та законодавчих норм, країни користувача, виробника”, – сказано у петиції.

Джерело: Кулемет