Обирати Президента без політичної реклами

26 Квітня 2018 11:03

radiotrek.rv.ua

Лідер політичної партії «Громадський рух Миколи Томенка «Рідна країна» в Рівному презентував свої просвітницькі проекти та нову стратегію ведення президентських виборів.

Книгу «Україна: історія Конституції», діловий щоденник «Український щорічник» з висловами відомих українців на кожній сторінці та зазначенням їхніх днів народження, а також підсумком кожного дня під заголовком «Що я зробив для України?» представив на зустрічі Микола Томенко. Такі й інші друковані видання випускає очолюваний ним громадський рух. Він також знімає фільми про цікаві туристам і не тільки куточки держави. І робить це задля популяризації всього українського.

Проукраїнським, на думку Миколи Томенка, має бути і Президент держави. А обирати його потрібно по-новому. І, приміром, для цього, вважає політик, необхідно заборонити політичну рекламу:

Треба або заборонити політичну рекламу, або максимально її обмежити і перевести все у  систему дебатів між кандидатами і командами стосовно абсолютно конкретних речей, які чекає український народ.

А змагання політичної реклами – це шлях в нікуди. Якщо ми нічого не змінимо, то краще для української держави замість президентських виборів провести публічний відкритий демократичний у прямому ефірі аукціон і продати посаду Президента тому, хто більше заплатить.

Окрім цього, Микола Томенко пропонує до початку виборів повернути у регламент парламенту статті, що регулюють діяльність коаліції та опозиції, створити правові засади для імпічменту Президента, сформувати склад ЦВК за принципом 50 на 50 (влада та опозиція).

На питання «чи братиме участь у президентських виборах» Микола Томенковідповідає, що у професійному сенсі готовий конкурувати з колегами за крісло Президента. Але більш амбіційною задачею для себе називає зміну формату президентських виборів і запевняє, що задля цього готовий пожертвувати своєю кандидатурою.

Джерело: radiotrek.rv.ua