Педагоги – новатори з різних куточків України: топ освітніх проектів на GoFundEd

25 Лютого 2017 13:55

16736632_853591181450767_1472520045_nЗдатність критично і творчо мислити, розуміти сучасний світ,  знаходити і реалізовувати свою мету, вміння вчитися традиційно і онлайн, діяти індивідуально і працювати в команді, бути грамотними в технологічному, цифровому, громадянському і глобальному розумінні. Все це – навички, які необхідні сучасним українським дітям. А допомогою у цьому питанні їм звичайно мають стати креативні педагоги, які прагнуть впроваджувати новаторські зміни та покращити якість освітнього процесу. На жаль, одного лише бажання розвивати креативні та кардинально нові ініціативи є замало.

Відтак краудфандингова платформа «GoFundEd» (Go! Fund Education) покликана допомогти освітянам у реалізації ініціатив, спрямованих на поліпшення якості освітнього процесу. Допомога може полягати як у фінансовій, так і в організаційній підтримці проекту. Краудфандингова платформа дає можливість відповідальному бізнесу, громадським організаціям, міжнародним фондам, батькам, випускникам та всім охочим долучитись до змін в освіті перерахувавши кошти на конкретну ініціативу. Загалом  долучитися до допомоги може кожен охочий. GoFundEd спостерігає за реалізацією проекту та розподілом коштів. Кожен ініціатор проекту зобов’язується надіслати фінансовий та змістовний звіт про проект не пізніше, ніж 2 тижні по реалізації проекту. Звіти публікуються на платформі. Якщо це територіально можливо, то команда або волонтери GoFundEd є присутніми при реалізації проекту. Наразі на сайті GoFundEd потребують підтримки 5 креативних освітніх проектів від українських педагогів – новаторів з різних куточків України. Global Ukraine News пропонує ознайомитись з ініціативами більш детально.

Альтернативна школа «Радосвіт»

16776931_853591631450722_546452058_o

Альтернативна школа «Радосвіт» – це освітній простір з досвідченими та амбітними педагогами, які враховують бажання дітей (а також батьків) і задовольняють їх жагу до знань у сучасний, цікавий та ефективний спосіб.

Мета проекту – впровадити та вдосконалити методи змішаного навчання з використанням гаджетів.

16776315_853591634784055_401939809_o

Автори проекту запевняють, що вагому роль в інтересі дитини до навчання, а особливо до самонавчання, відіграє використання гаджетів (планшетів, комп’ютерів, тощо) в навчальному процесі. Використання дозоване, контрольоване та абсолютно свідоме. Як відомо, в середньому увага дітей  на предметі вивчення концентрується не більше 20 хв. Запропонувавши дітям продовжити урок з використанням гаджетів, є можливість збільшити її від 40 до 60 хв. Таким чином, увага дітей до вивчення предмету збільшиться на 200%.

Ідея ініціативи належить Галині Мельник – засновниці Альтернативної школи «Радосвіт» в м. Києві. За фахом вона вчитель української мови та літератури, випускниця програми «Про.Навички», автор підручника «Веселе читання».

Для реалізації проекту необхідно зібрати 73 тисячі гривень, наразі вдалось отримати 30%  від зазначеної суми. Гроші потрібно для придбання планшетів, комп’ютера, мультимедійного проектору. Підтримати проект можна за посиланням.

Вивчаємо хімію із задоволенням

16735541_853591548117397_276368529_o

Мета проекту – створення сучасного кабінету хімії – ефективного освітнього середовища, в якому учні через виконання реальних експериментів, досліджень та інтерактивних вправ розвиватимуть свої розумові здібності та задатки. Проект сприятиме популяризації хімії, як науки, стимулюватиме учнів до поглибленого вивчення предмета, допоможе якнайкраще підготуватися до проходження ЗНО.

Проект дасть можливість дітям працювати у сучасній шкільній науковій лабораторії.  Учні зможуть проводити власні дослідження хімічних процесів, експериментувати, на основі спостережень робити висновки. Такий підхід у викладанні хімії сприятиме формуванню навичок роботи з реактивами та хімічним обладнанням.

Перед тим, як почати працювати з реактивами, учні повинні отримати ґрунтовні теоретичні  знання з хімії. Використання  комп’ютера та мультимедійної дошки зробить навчання динамічним, інтерактивним, цікавим та сучасним. Вивчення теоретичного матеріалу не буде для учнів обтяжливим та складним. Таким чином, поєднання   «живого» хімічного експерименту та ІКТ  допоможе учням якнайкраще зрозуміти  хімічну науку.

Ініціатор проекту – Жукова Оксана, учитель хімії вищої категорії, вчитель-методист Новоукраїнської ЗОШ І-ІІІ № 8 Кіровоградської області. Лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2010».

Для реалізації проекту авторам потрібно забезпечити кабінет необхідним хімічним обладнанням, реактивами, а також поновити мультимедійну техніку. Завдяки спонсорській допомозі батьків, волонтерів, учителів, сприяння  відділу освіти  більша частина проекту вже реалізована. Для повної реалізації проекту не вистачає  21 тисячі гривень.

З кожним роком у нашому житті з’являється все більше різноманітних гаджетів, які полегшують нам життя. До школи приходять діти з досвідом користування планшетом, смартфоном, комп’ютером. Таких дітей важко зацікавити початковими знаннями в сфері використання комп’ютерів, наприклад: що таке інформація; як вмикати/вимикати комп’ютер; способи подання інформації тощо.

Автори проекту мають на меті створити лабораторію, у якій діти матимуть змогу вивчати основи електроніки та радіотехніки, вчитися програмувати мікроконтролери на платформі Arduino Uno, створювати на базі отриманих знань цікаві та корисні електронні пристрої. Цілі лабораторії електроніки та робототехніки: Створення спільноти учнів, яким буде цікаве вивчення основ електротехніки, електроніки, схемотехніки та роботи з мікроконтролерами. Створення простору для розвитку технічного мислення та творчості учнів. Залучення до занять лабораторії учнів, які не мають доступу до комп’ютерної техніки та до сучасних технологій. Розширення цікавих завдань задля розвитку навичок програмування на уроках інформатики. Створення таких умов у лабораторії, де учні зможуть використовувати обладнання у своїх науково дослідницьких цілях. Для реалізації проекту потрібно придбати освітні набори конструкторів. Кожен набір із серії «Практична електроніка» – це самостійна навчальна одиниця і складається з 8 конструкторів. Це дає змогу організувати модульне навчання: група (2 учня) вивчає одну тему та опанувавши її переходить до іншої.

Автором проекту є Дмитро Титар – вчитель інформатики та трудового навчання в Ольгинській ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської РДА Донецької області.